Szanowni Państwo,
Dom Handlowy Oprogramowania jako główny dystrybutor WAPRO ERP informujemy, iż jak podaje firma badawcza Gemius, już ponad ? badanych osób (77%) deklaruje kupowanie online co jest wzrostem w stosunku do roku ubiegłego o 4 pp. Wzrost ten w dużej części związany jest z ograniczeniami w handlu związanym z pandemią COVID-19 jak i z przyspieszeniem procesu digitalizacji w firmach. Ponad 30 % internautów w czasie pandemii zaczęło kupować więcej i częściej, a jako główny powód wskazują na bezpieczeństwo, dostęp do sklepu całą dobę oraz konkurencyjną cenę. Pandemia wymogła na konsumentach nowe przyzwyczajenie i podejście do robienia zakupów. Poza tym klienci uważają je za wygodne i nieskomplikowane a dodatkowo dają im większe możliwości wyboru niż w przypadku sklepów stacjonarnych.
Trzy czynniki motywujące do zakupów online pozostają niezmienne. Tym co najczęściej zachęca badanych do e-commerce?u jest całodobowa dostępność. Kolejny czynnik to wygoda, czyli brak konieczności jechania do sklepu oraz nieograniczony czas na wybór poszukiwanego produktu.
Czynniki motywujące do robienia zakupów online:

