Przygotuj się na KSeF z WAPRO ERP! Przygotuj firmę na Krajowy System e-Faktur i razem z nami sprostaj nowym obowiązkom ustawowym!
3 grudnia 2021 - 1 minuta (czas czytania)Co to jest
Krajowy System e-Faktur (KSeF)?
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to nowy rejestr dokumentów, wprowadzony przez Ministerstwo Finansów. KSeF będzie wymagał elektronicznego przekazywania (rejestrowania) wystawionych faktur, oraz umożliwiał pobieranie faktury wystawionych nam przez inne podmioty, w formie faktury ustrukturyzowanej.
Zasady wystawiania faktur określa ustawa z dnia 29 października 2021 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw.
Od kiedy KSeF
będzie obowiązkowy?
Od 1 stycznia 2022 wiele firm zacznie z niego korzystać dobrowolnie (w zamian np. za szybszy zwrot podatku), a już 1 stycznia 2023 system będzie obowiązkowy dla wszystkich przedsiębiorców.
Etapy
wdrażania KSeF w Polsce
Jak wygląda
integracja Businesslink z KSeF?
Masz pytania? Skontaktuj się za pośrednictwem naszej sieci Partnerów Handlowych w całej Polsce lub zadzwoń / napisz do nas a nasi konsultanci odpowiedzą natychmiast po otrzymaniu wiadomości.
Dział obsługi Partnera
bodydho@dho.com.pl
Serwis
dho@dho.com.pl
Zapraszamy również do kontaktu za pośrednictwem chatu online.
Pozdrawiamy!